مصطفی کارخانه: کاله ما را دست کم گرفت

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

مصطفی کارخانه: کاله ما را دست کم گرفت
بازديد : 770


مصطفی کارخانه  کاله ما را دست کم گرفت 1

سرمربی تیم متین ورامین بعد از کسب اولین پیروزی در بازی نهایی لیگ برتر گفت: تیم کاله با دست کم گرفتن تیم متین شکست خورد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مصطفی کارخانه که در اولین بازی از فینال لیگ برتر والیبال مقابل تیم کاله مازندران به پیروزی 3 بر 1 دست یافت در مورد پیروزی تیمش گفت: این بازی در سطح بالایی برگزار شد و بازی تاکتیکی بود. ضمن اینکه با در اختیار نداشتن نیکولاف در تیممان خلا ایجاد شده بود که خوشبختانه در طول تمرینات این مشکل را برطرف کردیم.
وی افزود: نسبت به تیم کاله از بازیکنان شاخص کمتری برخوردار بودیم و این تیم از نظر مهره از ما سرتر بود. اما توانستیم بازیکنان شاخص این تیم را کنترل کنیم و بازی را از دست ندادیم و تحت تاثیر هم قرار نگرفتیم. اما به اعتقاد من تماشاگران واقعی تماشاگران ورامینی بودند که با حضور در سالن در تمام دقایق بازی ما را تشویق کردند و تنها نگذاشتند.
کارخانه ادامه داد: به داشتن این بازیکنان تاکتیک پذیر می بالم و این بازیکنان برگ برنده ما بودند. به هر حال پیروزی 3 بر 1 مقابل کاله برای ما نتیجه خوبی بود که می خواهیم در بازی برگشت هم آن را تکرا کنیم. همه از روحیه قهرمان طلبی من آگاهند و درست است که سال قبل در اصفهان هم قول قهرمانی دادم اما مسئولان بامن همکاری نکردند. امسال هم به دلیل داشتن دین به ورامین و همکاری همه مسئولان و پشتیبانی آنها، خوشحالم که در سال اول حضور این تیم به فینال رسیدیم .
سرمربی تیم متین ورامین در ادامه افزود: احساس می کنم که تیم کاله ما را دست کم گرفت و فکر کرد با در اختیار نداشتن نیکولاف تیم ما فروغ قبل را ندارد. در این بازی سرویس های هدفمند و دفاع خوب داشتیم که توانستیم تاکتیک حمله کاله را خنثی کنیم.
کارخانه در مورد حواشی ایجاد شده توسط خبرنگاران گفت: تیم متین 11 هفته از سوی سازمان لیگ صاحب بهترین تماشاگران بود و در مورد مسایل امروز هم نمی توانم بگویم آنها تماشاگران ما بودند یا نه. به هر حال حساسیت مسابقات امسال نسبت به قبل بیشتر شده و انگیزه و رقابت تبم ها هم بالا رفته. از طرفی هم والیبال رشد کرده و به اعتقاد من اگر پلی آف نبود تنش ها و حساسیت ها هم کمتر می شد.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف